Tjejmilen



Söndagen den 5 september 2010. Dagen då Sofia sprang en hel mil i sträck. Utan uppehåll.

Helt galet nöjd är jag över min insats. Vem hade kunnat det ana när jag i april stånkade och stönade på löpbandet och var eld och lågor över att ha orkat springa en kilometer. Att JAG skulle kunna jogga en hel mil med lätta steg fem månader senare. Helt sjukt!! =)

Tyvärr blev det bara jag som kom till start (och till mål) ur vår starka tjejtrupp som var anmälda. Som tur var hade jag mitt "Team Sofia". bestående av vännerna Kanja och Linda, med mig på plats på gärdet för pepp och påhejning vid start och mål! När medaljutdelningen var avklarad tog vi oss till Vapiano för en välförtjänt pizza och Kanja bjöd på rosa bubbel för att fira min bedrift! Fabulous. Jag hade medaljen på mig hela tiden och kommer troligtvis att sova med den på inatt.

Sluttiden blev 1 timme, 7 minuter och 26 sekunder.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du kan vara sjukt nöjd med dig själv! Njut nu! Kanonbra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback