Sista måltiden

Det var bestämt att det var måndagen den 10 januari som det skulle ske. Återgången till LCHF. En anledning till detta var att jag skulle iväg på galej på lördagen. Lilla Alma skulle döpas och hennes fars trettioårsdag skulle firas och jag förstod att detta skulle innebära svårigheter och frestelser... och så rätt jag hade! Och så glad jag är att jag började med LCHF först på måndagen. Annars hade jag ju gått miste om den här fantastiska tårtbuffén bland annat!



Inget gott som inte har något gott med sig, eller hur man brukar säga... Jag blev så sockerstinn att jag nu inte har några som helst problem att tänka mig att leva sockerfritt under en överskådlig tid! =)

Tack Sofie och Ola för en fantastisk dag och kväll i Vendel!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jösses vilket tårtkalas! Ett helt års tårtbehov tillgodosett vid ett och samma tillfälle!

Postat av: Sofie

Åh vad gott det såg ut! Synd att jag aldrig hann smaka själv... :(

2011-01-11 @ 20:54:54
Postat av: Sofia

Det VAR väldigt gott, särskilt den där med lemoncurd och maräng, min favvo! Blev det inga rester över till er ens..? Skandal! =(

2011-01-11 @ 21:15:02
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback