Årets första BBQ!

Jag har gått och blivit sjuk igen, när jag vaknade i morse hade jag tyå tappat rösten helt... och jag får skylla mig helt och håller själv!!! Igår var det nämligen läge för årets första grillkväll! Man blir ju extremt lycklig av att våren äntligen kommit och Narnia-vintern är över... men jag tror att det är ganska lätt hänt att man överskattar "värmen", två timmar sittandes på gräset utan jacka eller skor var kanske inte det allra bästa för mig kan jag säga... :) Men det var härligt!

Efter grillningen gick Sara och jag hem till min kompis Erika som var i Perth samtidigt med mig, hennes australiske pojkvän Steve  var här och hälsade på. Han reser runt i Europa med en annan australisk kompis, det var verkligen kul att träffa honom igen, det blev lite nostalgitripp! Till Valborg kommer det ytterligare några australiska kompisar hit, superduperkul ska det bli!! 

Kvällen avslutades med pubbesök och bira på Västgöta nation, de har världens mysigaste pub där, i ett litet källarvalv. En mycket trevlig kväll blev det!!

 

Mysigt med grillning!

  

Sofia & jag + Sara & Linda

  

Erik, Sara & Lucas + Erika, Steve & jag, på Västgöta nation.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du verkar ha haft en toppenkväll och då är en förlorad röst värt det :)

Postat av: Sofia

Maria: Japp, man måste offra sig lite ibland! =)

2006-04-23 @ 20:34:06
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Sara

hejsan!
Vilket fint reportage från vår första utegrillning!
Du kan väl skriva in Louise också?

2006-04-24 @ 08:36:38
Postat av: Sofia

Sara: Ja, visst blev det fint! Åh, Lousie måste ju få vara med på bloggen snart, hon är ju med på en av bilderna, men jag hade inga andra "close ups" på henne tyvärr...

2006-04-24 @ 09:55:33
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback