ARRRGGGG!!

Mitt jäkla minneskort till kameran har fått tokspel!! Helt plötsligt så gav det upp och man kunde varken ta några nya bilder eller titta på gamla... och när jag försökte se på dem via datorn så hade allt förvandlats till en massa kinesiska tecken och jag kunde inte öppna upp en enda fil!! Snyft! 512 FUCKING MB RAKT ÅT HELVETE!!

Å jag som hade tagit kort på en massa vårtecken som jag tänkte lägga ut här på bloggen... Det kan jag ju glömma... Tur att jag har ett minneskort till, fast det är bara 128 MB, det kommer man ju inte så långt på här i världen, men det får gå... 

Nu ska jag lägga mig och gråta en skvätt! :(  Sen borde jag kanske ta mig ut i vårsolen och leta nya vårtecken. På de pajade bilderna fanns en man i shorts, en krokus och mig iförd vårskor... (for your information...)!

Kommentarer
Postat av: Leif

Prova att formatera om 512 kortet i kameran så fungerar det nog! Bra blogg för övrigt. :)

2006-04-11 @ 20:23:14
Postat av: Sofia

Leif: Tack! :) Och tack för tipset, jag måste kolla upp det! Tyvärr så verkar det liksom inte vara "kontaktbart" över huvudtaget. Undrar om man kan formatera minneskortet via datorn på ngt sätt?

Postat av: Syedalice

A exceptional happy site!

2010-04-15 @ 08:22:59
URL: http://syedalice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback