Back in business!!!

Så var man tillbaka i Uppsala och civilisation igen efter allt påskfirande! De senaste dagarna har jag varit hemma hos pappa ute på landet, vi har storstädat hela huset och vandrat i skogen och tittat på tv. Jag har badat bastu och gjort hårinpackningar varje dag. Lugn och ro och lantluft, det var nog vad jag behövde som uppladdning inför allt uppsatsskrivande som jag ska ägna mig åt den närmaste tiden!

Jag återkommer med lite mer avrapportering senare, nu ska jag äta lite mat, magen kurrar!


Kommentarer
Postat av: marie

Tittar förbi, är oxå jättehungrig just nu :-)

Postat av: Sofia

Marie: Hoppas att du fick tag i lite mat, inge roligt att vara hungrig! :)

2006-04-17 @ 15:55:49
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback