Bortlängtan

Vareviga dag så dimper det ner en massa reseberättelser och mail i min inbox från vänner och bekanta som är ute i den stora vida världen.

Jag blir så otroligt avundsjuk och känner hur det börjar krypa i kroppen, jag vill oxå ut i världen och se lite nytt innan det är för sent. Man är ju liksom inte purung längre och om man vill ut och resa och upptäcka världen innan det är dags att stadga sig och börja reproducera sig så är det ju typ nu man har chansen!

Ibland brukar jag kika in på
min egen resdagbok från när jag var Australien för att återuppväcka lite gamla minnen. Det är alltid kul, jag vill nog verkligen åka någonstans snart igen!!


Kommentarer
Postat av: micke

I know the feeling...
Att "reproducera sig" får nog vänta ett tag. :)

Postat av: Sofia

Micke: Det är tur att du är karl och inte har den biologiska klockan att tänka på! :)

2006-04-19 @ 21:02:42
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback