En rolig banan!

När jag ändå är lite inne på det där med lustiga grönsaker och så... :)

En sån här rolig banan köpte jag i Brisbane, Australien. Bananen hade öppnats upp i ena änden och en chokladsträng hade sprutats in, sedan hade öppningen vaxats igen. Man öppnade och åt bananen precis som vanligt, den var helt färsk och god, enda skillnaden mot en vanlig banan var alltså den där strängen med choklad, den var superdundergod! Det fanns flera olika smaker att välja mellan, mörk choklad, vit choklad, mintchoklad och så vidare. Jag valde vanlig mjölkchoklad. Varför finns det inte såna här roliga bananer att köpa i Sverige? Jag tycker att det är en helt oustanding affärsidé!

44180-287


Här visar jag stolt upp den roliga bananen.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, vilken otroligt bra idé. tänk att jag missade dem när jag var i Brisbane, det hade jag velat prova på

Postat av: Sofia

Det fanns en liten vagn vid, vahettere... South bank? Precis bakom den lilla konstgjorda beachen, där tillverkades och såldes bananerna, så att du vet till nästa gång! :)

2006-04-20 @ 20:19:26
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback