Galen

Jag tror att jag börjar krypa på väggarna snart.... har inte lämnat min pyttelilla lägenhet på 2½ dygn..! Jag måste verkligen ut och andas lite innan jag blir tokig!! Imorgon ska jag jobba, det ska verkligen bli helt underbart att klä på sig något annat än typ mysbyxor och tofflor! Det är verkligen inge kul att vara sjuk! Inte för att mitt liv är så där döspännande i övrigt just nu, när man håller på och skriver uppsats så är man så ruskigt asocial! Inge roligt liv alls! :(

Jag vill att det ska hända nått roligt snart, det här är patetiskt!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh det är verkligen tråkigt att vara sjuk!Snacka om att man uppskattar allt när kommer utanför dörrn första gången...Hoppas du känner dig friskare ;)

Postat av: Sofia

Johanna: Ja, det är helt underbart! :)

2006-04-21 @ 07:30:23
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Aleksanderklara

Very nice site. Well laid out.

2008-12-11 @ 07:48:42
URL: http://aleksanderklara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback