Gårdagens outfit!

Igår så blev det tjejmiddag ute på nation med tillhörande vinpimpling, med andra ord en fantastisk kväll!!
Jag är väldigt nöjd med min outfit oxå, den superbilliga
H&M-klänningen var verkligen ett fynd, och som jag hade trott gick det väldigt bra att piffa till den lite extra med sidenband!

Jag klippte mig i fredags, och tillsammans med mammas slingor har jag verkligen blivit superdunderblond, wonderful!

44180-210

Svart halterneckklänning i bomull/linne, H&M
Svart sidendiadem, Gina Tricot
Svart sidenband


Kommentarer
Postat av: Johan

Åh vad snyggt typ allt, frisyr, sminkning och klänning.

2006-04-02 @ 22:38:23
Postat av: Lisa

Stilrent!

2006-04-03 @ 02:14:44
Postat av: Hanna

Snyggt! Och lovely med blont hår nu till våren :) (som kommer snart hoppas jag)

Postat av: Josse

Men vad snyggt, du ser fantastisk ut! ha en bra vecka, kram!

2006-04-03 @ 10:56:05
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: Reekardov

Looking hot Sofia! Who needs a tan when you got black dresses!
Now here's my stab at swedish writing"
kpoff snyggt aght dugh vivk pif shnapps!

2006-04-03 @ 15:02:46
Postat av: Sofia

Tack alla!

Ricardo: I am impressed with your swedish skills and I'm glad that you continue to visit the page without understanding a word... :) I guess I will have to put up some more photos, just for you my friend!

2006-04-04 @ 09:36:53
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Anthonymonica

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-12-15 @ 17:19:59
URL: http://www.enequist.dk/anthonymonica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback