Jävla skit... :(

Jag tror att praktikplatsen i London sket sig... de skulle höra av sig i slutet av veckan, och nu har slutet av veckan varit... och telefonen har varit tyst som en liten mus... snyft...

Jag gjorde högst troligt bort mig på den där intervjun, å andra sidan... hur stor vikt kan man lägga på en tio minuter lång överraskningsintervju på telefon egentligen??!! Jag som kom på att ambassaden i London skulle passa mig perfekt, praktikjobbet där verkade jättebra och jag hade nästan redan hunnit skriva ihop en shoppinglista över allt jag skulle shoppa på Top Shop, snyft, man ska aldrig ta ut något i förskott, då blir man bara besviken!

Ikväll blir det nog till å stanna hemma och tycka synd om mig själv. Helst skulle jag vilja vräka i mig onyttigheter och tröstäta chips och glass, men det regnar för mycket ute så jag orkar inte ens ta ta tag i att gå till kiosken och det onyttigaste jag har i skåpet är lite popcornkärnor (Anna Skipper skulle vara SÅ nöjd över mig, inga härdade fetter så långt ögat kan nå...), och poppat med nyttig olivolja blir det inte tillräckligt onyttigt för att vara till någon tröst. Jag kanske måste hugga in på valborgsspriten och dränka mina sorger, kanske shotta Apple Sourz och Passoa i min ensamhet... snyft igen...

Kommentarer
Postat av: Prinzessin

Vad trist :( Ambassaden i London vore verkligen inte fel :)

Postat av: Sofia

Tack, det var verkligen synd... men jag har sökt några andra ställen oxå, det löser sig förhoppningsvis ändå till slut! :)

2006-05-02 @ 23:33:40
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Jahmurad

du ska skita på dej!

2006-05-10 @ 17:33:49
Postat av: Bastianane

I like your website. Good job.

2010-04-28 @ 08:55:25
URL: http://bastianane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback