Läppglansfynd!

Jag var tvungen att berätta om mitt senaste läppglansfynd! Det var halva priset på mitt absoluta favoritgloss på Kicks igår, Lancome Star Gloss så jag kunde inte stå emot! Jag slog till på ett guldfärgat nr.223, jättefint var det med en massa sprakande pyttesmå glitterkorn, inte för mycket, bara helt underbart!  Det står att det är äkta guld i glanset, det vore ju fab i så fall! Jag har ett Star Gloss sedan tidigare, i den här cerisa nyansen nedan. Det är oxå helt super, fast passar kanske inte alltid till vardags. Det nya guldiga kommer att passa nästan jämt, som precis nyss när jag satt här med min snoriga röda näsa och guldglittriga läppar och tittade på Sex and the City... hehe, det måste ha sett lite lustigt ut, men jag var ju tvungen att inviga!

Spring till Kicks med er nu, skynda fynda!!

44180-285


Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Jag älskar Stargloss, vilken hääärlig cerisfärg det var på det dära ovan då;)!

Postat av: Sofia

Hannah: Ja den är superfin! Fast när kollar lite närmare så tror jag att den som jag har kan vara glittrigare, men samma nyans!

2006-04-20 @ 07:27:59
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: vicki

Jaaa! Fynda nu även på www.e-kosmetik.se!!!

2007-10-28 @ 17:56:51
URL: http://e-kosmetik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback