Lionel vs. Nicole

Nicole Richie har gått och blivit extremt het, varje dag stöter man på tonvis av bilder på den magra lilla tjejen som pga en lyckad omsyling (och troligtvis oxå tyvärr den extrema nedbantningen) har blivit en stor stilikon och förebild. Bloggvärlden fullkomligt svämmar över av länkar till och bilder på Nicole!

Ok, jag kan ju erkänna att Nicole ofta har lyckats riktigt bra (eller hennes stylist har lyckats riktigt bra), många snygga klänningar och andra outfits som jag gärna skulle lägga vantarna på! Jag tycker dock att hypen om Nicole Richie är lite överdriven ibland, den verkliga stjärnan i hennes familj är ju hennes far, THE Lionel Richie!! Jag har laddat hem en dubbelskiva med Lionel Richie-hits och är helt såld, extremt bra plugg- och sovmusik!* Lionel Richie är helt oslagbar! ♥

44180-300

Mina Lionel Richie "Top 5 -favourites"

♥ Three Times A Lady
♥ All night long
♥ Say You, Say Me
♥ Stuck on You
♥ Dancing on Ceiling





* Sovmusik = En sån skiva man sätter på innan man går och lägger sig för att ha något riktigt bra att somna till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback