Påskrapport 1

Så var släktsammankomst nr 1 avklarad, det hela avlöpte smärtfritt och maten var god! Jag fick ett par jättesöta röda Marco Polo-tofflor av min faster i påskpresent, det kändes som värsta lilla julaftonen! =)


Imorgon är det dags för eldprovet, då ska vi nämligen fira "Påskharen är far till alla barnen"-påsk hemma hos mamma med nya och gamla fruar, halvsyskon och helsyskon och plastsyskon, plastföräldrar, flickvänner, pojkvänner, oäkta barn och äkta barn. Jag blir helt svettig! Men det ska bli kul, jag ska vara ansvarig för barnaktiviteterna som består av traditionell äggmålning. Har även tagit på mig att baka en påsktårta, inspirationen ska vara en grön äng med pickande kycklingar. Tror att det kommer bli alla tiders!!


Nu måste jag vila upp mig lite och ladda batterierna... det kan behövas inför det stora slaget imorgon!


Jag har handlat nya skor förresten, ett par sneakers och ett par svarta pumps (ÄNTLIGEN!!), pga viss bredbandsbrist här ute i ingenmansland så kommer bilder så snart jag är tillbaka i civilisationen!


Kommentarer
Postat av: Lisa

mmm tarta!! den far du ta bild pa ocksa :)

2006-04-13 @ 17:19:10
Postat av: Sofi

Glad påsk Sofia från ett tokigt snöigt Åre!!! Kram sofi

2006-04-14 @ 08:09:16
Postat av: Sofia

Lisa: Haha, ja, om den blir fin så ska jag göra det, eller vaddå om, klart den blirb tjusig... :)

Sofi: Akta dig för alla laviner, jag har allt sett på TV hur farligt det är! Glad påsk tillbax!

Postat av: Libansabrina

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-04-09 @ 13:38:54
URL: http://libansabrina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback