Praktik

Måste knåpa ihop ytterligare en praktikansökan ikväll... denna gång till ambassaden i London! Jag vet inte hur det blir med Brysselpraktiken, men det är lika bra att gardera sig med lite olika alternativ. London skulle vara underbart! Är lite rädd för att det inte är alltför lätt att leva ett anständigt liv i London med svenskt studiemedel bara... snyft... :( 

Funderar även starkt på ambassaden i Dublin som ett annat alternativ, inte för att jag någonsin varit på Irland, men det verkar så gemytligt på något sätt! Jag tror att jag skulle trivas där! Vi får väl se vart vägarna bär... nu ska i varje fall skrivas lite uppsats!


Kommentarer
Postat av: Jen

Dublin är toppen! Ganska dyrt att bo där men alla annat är relativt billigt (spec i jämförelse med London)! Tokmysig stad!

Postat av: Ma

Satsa på Dublin vet ja!

2006-04-11 @ 19:10:35
Postat av: micke

Dublin är fett nice!
Do it!

2006-04-11 @ 20:37:45
URL: http://kamin.sprayblog.se
Postat av: Sofia

Oj, Dublin verkar poppis! Jag ska verkligen kolla upp det!

2006-04-11 @ 20:58:10
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback