SJUKLING

Jag är sjuuuk..!!!!! :( Jag har verkligen inte tid med det här nu när jag ska skriva uppsats!! Jag har haft ont i halsen hela påsken, men det blev lite bättre igår, va skönt tänkte jag, nu är jag frisk! Icke sa nicke! Nu är jag dödssjuk istället och snorig som få, det halsonda var bara någon slags förstadium inför det här totala sjukdomstillståndet! 

Jag ser verkligen hemsk ut, blek och emlig och illröd näsa.... :( Och jag måste ändå bege mig in till stan för att fixa en massa saker... :( Det är i lägen som dessa som singellivet suger, tänk vad skönt att ha en liten karl som man kunde skicka iväg för att göra ärenden och handla godis och laga mat, det skulle vara jättepraktiskt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

... och det är i sådana här lägen som mammor tycker att ens barn är alldeles för långt borta. Jag älskar dig mitt guliga barn och hoppas att du blir frisk fort!

2006-04-18 @ 08:00:54
Postat av: Sofia

Mamma: Jag borde ha stannat hemma ett tag till och blivit ompysslad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback