Skor i stora lass!

Jag är desperat behov av vårskor. Och det är dagens sanning. Jag har bara ett par som är brukbara och de är rosa vilket inte riktigt passar till allt...
Ett par svarta pumps och några söta ballerinor är jag på jakt efter!

Jag har jagat skor i flera veckor nu, och inte hittat några som känns riktigt lockande. Då finns det bara ett alternativ kvar. Skopunkten. Jag har aldrig handlat eller ens besökt den butiken förrut men efter att flera av mina vänner har visat upp riktiga fynd därifrån överväger jag nu att ge affären en chans. Jag uppfattar Skopunkten som ett riktigt lågbudgetalternativ, men av många modebloggar att döma har butiken gjort ett uppsving och jag hittade en massa fint när jag surfade runt lite på Skopunktens hemsida, kolla här:





Samtliga dessa skor kostar 199-299 kr paret, och slår man till på tre par så får man det billigaste på köpet. Har skorna bara någorlunda kvalitet, inte ser för plastiga ut och håller en enda säsong så är det ju otroligt bra! Rena fyndet! Måste definitivt utforskas, någon som vågar erkänna att de har provat Skopunkten, hur är kvaliteten? :)

Hittade även dessa gummistövlar för endast 199 kr, de är dödssöta! 



Alla bilder kommer från www.skopunkten.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har aldrig handlat på skopunkten heller, men jag blev lite sugen nu, skorna var jättefina! Verkligen fynd!

2006-04-12 @ 17:24:26
Postat av: Linda

Mina svarta moccapumps för 200 riksdaler har tålt både fylla, sprit och grus. En omklackning behövs dock..men vilka skor behöver inte det efter ett par månaders bruk?

2006-04-12 @ 19:33:22
Postat av: Erica

Har också ett par skor därifrån och de höll hela förra vintersäsongen och fortfarande bra! Perfekt affär när man vill ha tag på skor som man kanske bara använder en säsong!

2006-04-12 @ 22:28:17
Postat av: Stina

Har aldrig vågat mig in där, men kanske det är dags nu. Som student får man sänka sina standards lite och svälja stoltheten. Ta 3 betala för 2 låter ju dessutom för bra för att vara sant!

Postat av: sara

Beställde precis tre av vårens coolaste pumps på skopunktens hemsida, behöver bara betala för två!! www.skopunkten.se

Frakten var gratis!

2006-04-13 @ 07:39:19
Postat av: Sofia

Malin: ja, man måste ju ge stället en chans!

Linda: Ja, de var ju jättefina dessutom. Omklackningar får man ju alltid räkna med på smalklackade skor oavsett hur dyra och fina de är.

Erica: Det låter verkligen kalas! Ofta vill man ju ha nya skor varje säsong för omväxlingens skull och då är det ju perfa att fynda biliga!

Stina: Yep, köper man tex pumps i 199 kr-klassen så kan man ju alltså få tre par för fyrahundra spänn, det är ju nästan för bra för att vara sant! :)

sara: Ah, vilken bra idé! Fri frakt är dessutom alltid en bonus, särskilt när det handlar om skor! Den funktionen måste kollas upp! :)

2006-04-13 @ 08:59:34
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Tps07

Nice site, Keep it up

2010-10-12 @ 10:34:24
URL: http://www.tps07.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback