Snygga budgetväskor!

När man egentligen har massor att göra, som att läsa en tjock bok till uppsatsen och börja skriva ihop sin problemställning, så kommer jag på tusen andra saker att sysselsätta mig med, som att surfa runt på internet och titta på fina väskor till exempel!

Jag tycker att det är helt galet med de boomen som kommit på senare år, att vanliga människor, alltså såna som i själva verket inte har obegränsade resurser, väljer att lägga ut en halv förmögenhet på en handväska! Jag har verkligen svårt att förstå hur någon väska kan vara värd typ 8000 kronor, hur fin den än är, men så är ju jag oxå bara en fattig student som inte förstår så mycket... :) Jag har i varje fall hittat många fina budget-varianter som känns mycket snällare mot lilla plånboken och som är hemskt snygga, titta bara här:



Dessa väskor är av märket Friis Co och kostar ca 5-600 kronor stycket!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan tipsa att väskan till vänster även finns från NYPD och det nya märket Ulirka och då kostar de bara 250-300kr. Ett tips från en i branschen...

Postat av: Sofia

Åh, perfekt, det är den som jag tycker är finast!!

Vart kan man köpa det märket?

2006-04-04 @ 22:22:12
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Carolina

den väskan har min kompis jessica! den är assnygg..

2006-04-05 @ 08:08:25
Postat av: Carolina

nypd finns väl på wedins tror jag...

2006-04-05 @ 08:08:48
Postat av: Malin

Var kan man hitta Friis väskor i Uppsala?

2006-04-05 @ 08:40:22
Postat av: Sofia

Carolina: Bra, då får jag kika in på Wedins helt enkelt!

Malin: Jag vet att det finns en del på Holmlunds!

2006-04-05 @ 09:25:50
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Millsberry2007

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-04-28 @ 10:13:55
URL: http://www.millsberry2007.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback