Våren är här!!

Vilken fabulous dag det har varit idag!! Den första riktiga vårdagen med strålande sol, me likey! Bakfylla till trots pallade jag att ta mig in till stan och hänga lite med flickorna! Vi drev runt på stan som ett gäng ungdomsligister, helt planlöst. Det blev en shoppingtur modell mindre (inhandlade ett par livsnödvändiga solglasögon!), jakt efter vårtecken (med mkt gott resultat) och två (yep) fika, både på Stockholms och på Storken, mums!!

Titta vilka schyssta vårtecken:



Årets första tussilago!



Krokusar, lila och tjusiga!



Jag vet inte om änder gills som vårtecken, men visst var den fin!



Jag spexar till det lite på koppargubben, en slags staty som alltid är varm, så att man kan sätta sig (eller i mitt fall lägga sig) på och bli lite uppvärmd, wonderful!



Sara och Sofi på vårpromenix i soliga Uppsala.

Kommentarer
Postat av: Carolina

bilden på dej var såklart bäst!!

2006-04-09 @ 20:43:56
Postat av: sara

Det var jag som tog kortet! :)

2006-04-10 @ 08:22:56
Postat av: Dodo

Verkligen vårtecken!

bra spanat :)

Postat av: Sofia

Carolina: Tack, man blir ju så glad när våren kommer så man måste få spexa och tramsa lite! :)

Sara: Det var verkligen du, och det gjorde du himla bra! Ena foten blev lite avsågad bara, men annars var bilden underbar!

Dodo: Tack, jakt efter vårtecken är det bästa jag vet!

2006-04-10 @ 14:49:05
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback