It's not a big big world...

Jag har blivit rejält påmind om vilken otroligt liten värld vi lever i... Igår kväll satt jag i godan ro med min kära vän Olle på Snärkes sommarklubb Bryggan och delade en flaska rosé när jag plötsligt tycker mig se en person jag kände igen... Det var ett väldigt bekant ansikte men jag kunde verkligen inte placera personen i fråga... Kunde det vara någon gammal barndomsvän eller dylikt?

Efter ett par minuter kommer jag på, det var verkligen en tjej som gick i min seminariegrupp under min första termin i Perth, Australien! Vi läste European Politics tillsammans och hade tutorials (seminarier) tillsammans på tisdagseftermiddagarna. Jag berättade för henne att jag hade guidat runt vår lärare när han ju oxå var på besök i Uppsala i maj. Som sagt, världen är liten, and I love it!

44180-506
Sarah och jag!

Kommentarer
Postat av: Gäddan

Nej, världen är inte liten, det är vi som alltid är i händelsernas centrum!

2006-08-23 @ 21:20:49
Postat av: Sofia

Ja, så måste det vara! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback