Mera tips!

Jag är ständigt på jakt efter det perfekta läppglanset och jag tror mig ha funnit en stark kandidat, om än något otippad.

Jag vill härmed sprida ett av mina bästa budgettips någonsin, nämligen Åhléns egna läppglans av märket Å. Det är en rosa liten tub som luktar fruktigt och som ger mycket glans. Färgen är lätt rosafärgad och konsistensen är mjuk och torkar inte ut läpparna samtidigt som den sitter bra. Det bästa av allt är att den innehåller olivolja, bivax och honung och att priset är ynka 30 riksdaler!! Ett helt perfekt vardagsläppglans med andra ord och den finns även som ofärgad.

För bra för att vara sant helt enkelt, skynda fynda!

Kommentarer
Postat av: Carolina

taget

2006-08-10 @ 22:50:17
Postat av: Julia

Måste testa!

Postat av: Jannica

Håller med, det är verkligen kanon! Det luktar gott, läpparna blir supermjuka och priset är ju kanon! Gillar också den vita tuben, har du testat den? :-)
En annan favorit är shiny-licious från Maybelline (de ger mer glans). Åhléns glansen känns lite mer vårdande för läpparna.

2006-08-10 @ 23:18:30
URL: http://affarsjurist.blogg.se
Postat av: Hanna

Åh, den måste jag testa! Har hela helgen inplanerad tyvärr, men kan vi inte bestämma nåt till nästa helg? Jag kommer hem från Rom tors natt. Y borde väl också komma tillbaka till stan snart! Vore superskoj att ses, och dricka lite drinkar på Bryggan, hehe! Kram!

2006-08-11 @ 08:26:09
URL: http://prickenoveri.se
Postat av: Hanna

Förresten, fick ditt sms imorse, det hade väl varit på villovägar en stund bara :) Såg att jag hade glömt å länka dig i förra inlägget, fixat nu. Lite kul att det första folk ser då är ett inlägg om läppglans :P

2006-08-11 @ 08:33:28
URL: http://prickenoveri.se
Postat av: Sofia

Jannica: Jag har inte testat den vita ännu, men det måste jag absolut göra!

Hanna: Nästa helg vore kalas! Ska messa Y och fråga om han kommer oxå!
Jag ser det lite som mitt lifemission att sprida läppglans över världen! ;)

2006-08-13 @ 12:36:19
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Josse

Självklart vill man ha ett ord med i läppglansdebatten - mitt allra bästa hittils, och ja jag har provat några genom åren... är Du Wop Lipvenom i färgen lanterna. Rätt dyrt, men perfekt konsistens o hållbarhet, an applicering håller ett bra tag.Brukar passa på att låta olika USA-resenärer köpa, halva priset i staterna!

2006-08-15 @ 14:38:59
URL: http://jossebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback