Reality slaps me in the face!

Efter en hård helg (titta in på Hannas blogg för att se lite bilder) går jag nu in på min sista sommarjobbsvecka och jag känner hur verkligheten... eller kanske overkligheten är ett bättre ord, börjar smyga sig på.

Om en vecka åker jag till Bryssel...

* Jag har ännu inte någonstans att bo där nere
* Jag har ännu inte börjat packa ihop mitt uppsalensiska bohag.
* Jag måste träffa femtioelva människor och säga hejdå.
* Jag har fortfarande inte köpt linser.
* Jag kan fortfarande inte prata franska.
* Jag har knappt läst en ordentlig nyhetstidning på hela sommaren, jag har INGEN aning om vad som är på G inom EU.


Hulk hulk... snyft snyft, stackars mig!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej bruden!
Hörde av Kiri om din hårda helg ;) Hoppas du hade kul fram tills att det fick vara nog med det goda vinet och drinkarna!!
Om vi inte hinner höras innan du åker så Hejdå och Ha det bäst!! Ser verkligen fram att läsa din blogg medan du är borta!!

Massor av Kramar
Karolina

2006-08-22 @ 18:37:28
Postat av: Sofia

Danny S: Men tack så hjärtligt, google är underbart... Vilka bra tips!

Karolina: jag kommer hem ett par dagar innan jag far, så vi hinner säkert säga hejdå!

Postat av: Rikardkaja

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-07-06 @ 11:17:15
URL: http://rikardkaja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback