Juldagsparty

Och så var den första halvan av julen avklarad, den lugna och lätta delen vill säga. Och det gick mycket bra, lugnt och fridfullt och med en herrans massa trevliga julklappar som jag nog egentligen inte har gjort mig förtjänt av!!

Nu är det bara den lite hårdare delen kvar. Ikväll vankas juldagsparty, den enda dagen om året då jag faktiskt uppskattar att gå ut och svira i Eskilstuna. Skumpan ligger på kylning och jag är taggad!!

Imorgon så kommer det stora styrkeprovet, då är det nämligen dags för det årliga julfirandet med den andra sidan av släkten. I egenskap av skiljsmässobarn blir liksom julfirandet ganska omfattande. Julfirandet imorgon tar nog priset, ett tjugotal människor som alla på något sätt är besläktade med mig skall försöka ha trevligt tillsammans under ett antal timmar. Det är en riktig "tomten är far till alla barnen"-känsla där samtliga (utom jag) är nyskilda, omgifta, nygifta eller nyfödda... jösses Amalia, jag blir helt snurrig!

En sak i taget dock... Nu är det först dags att stajla sig inför kvällens eskapader!!


Kommentarer
Postat av: Nicklasvanessa

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback