Julklappsshopping

Eftersom jag har varit ute ur bloggvärlden i över en vecka så är det ju en massa saker som jag borde skriva om... fast så här i efterhand så är det svårt att komma ihåg exakt vad... Den sista veckan i Bryssel var fylld med en aktivitet, det var ministrar och möten till höger och vänster, mottagningar och julavslutningar om vartannat! Och så en massa julklappsshopping förstås... trots att jag ju hade bestämt mig för att skippa det i år... hmmm... det funkar aldrig!

Mitt i allt julklappsshoppande passade jag på att köpa lite julklappar till mig själv oxå, såsom den här tjusiga klänningen till pangpriset 19€!! I ♥ it!!

44180-674

Den kanske får debutera på nyårsafton när jag ska på stort kalas? Iofs så är det 50-talstema på festen, och klänningen har ju onekligen visst femtiotalsstuk, eller?  Tror ni att den funkar?

Kommentarer
Postat av: Karro

Klänningen blir ju super till nyår, den är dödsläcker!!! Och klart rätt tema!

2006-12-22 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback