Äkta fejk!

Som fattig student skulle det aldrig riktigt falla mig in att lägga 2-3 månadshyror på typ en handväska. Det får ske senare i livet. Än så länge får jag nöja mig med typ utbudet på H&M.... Som fattig yngling blir man i vilket fall väldigt glad när man hittar sidor som denna, fejkade märkesväskor åt alla!! :)

Jag vet att många tycker att det är en dödssynd att köpa fejkade grejer, men jag har aldrig riktigt varit märkestokig själv, så jag ser det inte som så allvarligt. Är det dessutom riktigt schyssta kopior i äkta skinn som man inte kan skilja från originalet annat än med lupp så ärdet väl bara å gratulera till ett bra köp liksom!

På den här sidan så kostar väskorna mellan 90-110 USD ungefär och de är gjorda i äkta skinn.

Jag har hittat en himla massa som jag gärna skulle klicka hem och jag har svårt att bestämma mig för vilken jag gilla bäst, vilken tycker ni?

  

Gucci-fejkisar. Den rosa kostar 80$ och den svarta 108$



Den här Marc Jacobs-kopian (99$) är väldigt tjusig tycker jag, me likey!



Jag gillar färgen på den här Mulberry-look a liken (109$) riktigt mycket!




En svart Chloe paddington (99$) vore inte heller helt fel!

Det sjuka är att man kan få samtliga dessa skinnväskor för under halva priset av vad den svarta paddingtonen längst ner skulle ha kostat i orginal! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att det är olagligt med kopior, va? jag kastar inga moraliska betänkanden, jag säger bara att det är det

2006-08-01 @ 06:57:39
Postat av: Sofia

Är det som knark, att det är olagligt att inneha dem oxå? Eller är det bara olagligt att tillverka dem?

Postat av: Julia

Nr. 2 eller nr. 5!

2006-08-03 @ 11:49:28
URL: http://missharn.blogs.se
Postat av: Carolina Bruce

haha olagligt....... jag säger då det. hur går det med körkort förresten sofia? jag har börjat övningsköra på allvar nu, det är riktigt kul faktiskt. fast jag kör bara automat, kan inte växla än. puss kram

2006-08-04 @ 13:38:43
Postat av: Johanna

Nr: 4! Rött är riktigt hett nu till hösten! Och förövrigt snyggt på en väska. Letar själv efter en röd väska!

2006-08-04 @ 19:54:45
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback