Kejsarens nya kläder

Nu har jag påbörjat att bygga upp min nya jobbgarderob! Slog till på två skitsnygga kostymer igår, en mörkgrå Tiger och en kritstrecksrandig SIR, båda kompletta med kjol och allt! Fyndade dessutom ett par svarta pumps på Åhlens i helgen som kommer passa kalas! Jag har grävt fram en mörkbrun kostym som jag fyndade på H&M för ett par år sedan, ska nog lämna in den för lite insyning av byxorna sen kommer den att funka oxå. Nu är det bara lite långbyxor, skjortor och toppar som behövs innan jag har en fullständig EU-byråkratsgarderob... :)

Jag älskar verkligen kostymerna, man blir sjukt snygg i kostym alltså... Ber till Gud att jag kommer hamna på en arbetsplats där kostym och dräkt är standard!

Jag lägger upp bilder på min nya byråkratstil ASAP! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Coolt med kostym :) Skynda på med bilderna vännen!

Postat av: Carolina

åh vad kul! jag hoppas också att jag hamnar på en sån arbetsplats, men det tror jag att jag gör... svart kjol, heels och en snygg skjorta är verkligen sååå snyggt!! man blir genast smartare och snyggare. kram

2006-07-28 @ 10:06:36
Postat av: Sofia

Hanna: jag ska skynda mig, men suitsen är hemma hos pappa at the moment... det kommer det kommer!

Carolina: Självklart kommer du ha dräkt och heels på ditt jobb, jag kan inte tänka mig nått annat!

2006-07-31 @ 18:47:49
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback