Parken Zoo

Jag är verkligen sliten idag, men det hälps inte... Jag måste verkligen ta tag i mig själv nu och göra mig redo! Om en dryg timme ska jag nämligen befinna mig på Parken Zoo... Jag ska gå runt där med Samuel och titta på djur och kanske äta en glass. Det är faktiskt Samuels premiärbesök i Parken Zoo, och då kan ju inte gärna moster banga ur på grund av självförvållad bakfullhet liksom... :)

Senare idag ska jag möta upp lite kompisar och gå på Lena Philipson, det ska bli GRYMINATION!


Ha en trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grymination är väl mitt uttryck? Men du får gärna låna det :)

2006-07-24 @ 11:10:04
Postat av: Sofia

Grymination är all yours, men det är ett stabilt ord, jag lånar det gärna en himla massa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback