Shoppingresultat...

Min kamp efter att skaffa mig en formell EU-byråkratsgarderob går vidare... Jag har jobbat på ganska bra de senaste dagarna, många fynd har det blivit, och nästan allt har varit på rea, I love rea!!

♥ En grå kritstrecksrandig kostym från Vero Moda
♥ Ett par marinblå cityshorts från Joy
♥ En brun pennkjol från Wera, Åhlens
♥ En marinblå pennkjol från Wera, Åhlens
♥ En vit kortärmad blus från H&M
♥ En svart tunn stickad tröja från Mexx

Mitt stora problem är hur man liksom piffar till formella kläder, även om man kör på byråkratslooken så vill man ju ändå se lite personlig och snygg ut liksom. Hitills har jag ju nästan bara inskaffat basplagg och jag antar att jag kommer behöva lite roliga accessoarer och toppar att ha till... men det är faktiskt väldigt svårt. Partytoppar, paljetter och rosa klänningar har jag liksom koll på, men det här, det här är främmande mark!!

Tips mottages tacksamt!

By the way: Vad passar egentligen till marinblått förutom vitt? Svart passar ju definitivt inte i varje fall har jag märkt...

Kommentarer
Postat av: Carolina

hej tjejen! vet du var du skall bo nånstans i bryssel? kram carro

2006-07-30 @ 09:03:21
Postat av: Sofia

Jag har inte riktigt tagit tag i den biten ännu, men jag ska maila lite till några olika hyresvärdar inom kort... Hoppas att jag får tag i nått som ligger nära jobbet!

Postat av: Johanna

En scarf är snyggt som accessoar till!
Marinblått och brunt tycker jag t.ex. =)

2006-07-30 @ 18:24:54
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Sofia

Johanna: Tack för tipset, jag ska hålla utkik efter nån snygg scarf! :)

2006-07-31 @ 18:46:39
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback