Välgörenhetsloppis

Nu har jag en veckas semester igen, hur skönt som helst!! Sen jobbar jag fyra veckor till innan Bryssel! Tyvärr verkar det ju som att det ska bli dåligt väder igen nu... typiskt! :(

Jag ska verkligen försöka göra så mycket som möjligt av min sista lediga vecka i Sverige känner jag... Igår var det tjejmiddag hos en kompis som heter Catrine och ikväll är det stort party hos min kompis Karro som fyller år, mycket skoj!
 
Nu ska jag strax iväg med pappa och farmor, vi ska hem till min faster som  bor utanför Malmköping. Hon och en väninna skall styra upp någonslags välgörenhetsloppis och samla in pengar till läkare utan gränser, det ska bli väldigt trevligt!

Nej, nu måste jag stryka min klänning och göra mig klar! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback