Bikinileverans!

Äntligen har mina bikinis som jag beställde från H&M för över 2 veckor sedan behagat dyka upp! :)

Jag är supernöjd, båda satt bra och var väldigt tjusiga. Syn bara att man ska vara så blek...

En lite lustig sak med den ena bikinin (den bruna) var att det sitter en massa små bjällror på den, både på toppen och på trosorna. Det hade jag inte sett innan jag beställde. Jag är väl inte helt inne på idén att smycka kläder med bjällror kan jag väl inte påstå, dessutom kommer det bli oerhört svårt för mig att smyga mig på någon i vassen. Bjällrorna kommer långväga att avslöja mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att du fick dina bikinis. Man vill ju inte ha dom försent.. Du får väl ha den andra bikinin när du smyger i vassen ;).

Postat av: Evelina

Den bruna bikinin är jätte söt, funderar själv på att ta av bjällrorna på något sätt :)

2006-06-11 @ 17:06:08
URL: http://Linaevelina.blogg.se
Postat av: Anonym

Johanna: Ja, jag fick dom precis i sista sekunden innan jag skulle åka hem!

Evelina: Ja, jag måste oxå knipsa av dem, det låter verkligen inte klokt när man trippar omkring! :)

2006-06-12 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback