Boten Anna?

Jag har en känsla att den här killen kommer gå långt... eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahahahaha

Postat av: Lovan

jaa helt klart låten Ägeer ju sååå =D

2006-06-14 @ 17:21:54
Postat av: Calle

Det värsta är ju att du kan ha rätt. Jag köpte Markoolios "Sommar och sol" när den var ny, för att den skulle bli en kul och spexig one-hit-wonder att ha i skivsamlingen...tji fick jag...

2006-06-16 @ 00:00:43
Postat av: memme

jo klart han går långt, å så e han så söt åsså!

2006-06-16 @ 18:32:47
Postat av: Anonym

efghdjmfjtgrnbvbfgxrycjjxvhg

2006-06-18 @ 18:50:16
Postat av: Peter

Ursäkta mig men va fan handlar låten om?

Vad menar han med "Jag känner Bot"

"Hon kan banna banna det så hårt"
Fattar ingenting...

Trallvänlig - javisst men jag blir sne, för jag fattar inte hur ngn kan slå med ngt så konstigt

2006-06-18 @ 21:55:34
Postat av: Amanda

det trodde jag också tills jag såg bilden som jag bifogade.. HAHAHAH

Postat av: Sofia

Peter: En bot är någonslags programmerad grej som håller rent i så kallade irc-chatkanaler som var ett väldigt populärt kommunikationsredskap bland ungdomar i slutet av 1990-talet (mirc). Den kan till exempel kasta ut användare som svär.

2006-06-20 @ 07:45:11
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Anonym =)

Det e ju klart!!

2006-06-24 @ 22:43:00
Postat av: zappper

Tjabba. Sofia verkar ha koll på Mirc. Ett robot program eller en kanal skötare, typ admin eller co sysops.
Som sagt en som ser till så att alla sköter sig. Inte bara populärt på 90-talet utan det var i stort sett enda sättet att kunna chatta. Kom från MUD ursprungligen som var ett grafiskt chatt prg med figurer där man gick in i rum o snackade med folk. Irc är samma sak fast med kanaler istället för rum och med möjlighet att öppna filservarar. Mirc är ett av många program för att komma åt Irc nätverket och admins kallas allmänt för bots på kanalerna. Av detta kom sen messenger o andra chatt program.

2006-07-06 @ 17:55:22
Postat av: tobbe

Fakta:


Namn: Jonas Altberg


Bor : Malmö


Ålder: 21 år


Intresse: Musik, datorspel, djur och att uppträda.


Familj: Mor, far och bror (18 år)


När började du att göra låtar?


-För ca 5 år sedan.


Är det svårt att komma på egna låtar och texter?


-Både och, ibland så kommer det bara "poff" men det kan vara en utmaning ibland när man har tidspress på sig.


Hur lång tid tar det att göra en låt ungefär?


- Allt från ett par timmar till flera veckor.


Hur många låtar har du gjort?


- Utan sång så har jag gjort mer än 50 låtar, med sång så har ajg hitills hunnit skriva och producera ca 10 låtar.


Innan var du ju DJ. Var det roligt?


- Det var skitkul, speciellt på mindre krogar och discon där det är enkelt att få en bra stämning.


Han valde Basshunter som artistnamn för han tyckte det tilltalade min musik och det betyder "basjägare" (Han är alltid på jakt efter nya basar.


Vilken av låtarna på ditt album är du mest nöjd med, och varför just den?


- Förutom singlarna boten anna och DotA så är det hallå där och utan stjärnorna, för jag hade minimalt med tid att göra detta albumet och dem här är jag mest nöjd med musiken, texten och sångmässigt.


Hade han inte hållit på med musik så hade han velat jobba som resledare kanske för det är något han alltid velat prova på. Vi frågade vems han före bild va men han har ingen speciell för tillfället.


Skulle du tycka det var kul och tex. Dina fans hade dej som förebild?


- Absolut! Jag hoppas att det är så.


Vad tyckte du om skolan?


- Jag både älskade och hatade skolan, att lära sig nya saker och att visa att man kan är det bästa jag vet.


Roligaste ämnet?


- Musik såklart!


En sak som han har gjort som han tycker är pinsam är att han ramlade en gång när han uppträdde för det var jätte halt och hans skulle göra ett "stamp" också försvann bara marken (skratt)


Han lyssnar på all typ av musik och då menar han verkligen allt!


Gillar du djur?


- Jag älskar djur!


Har du några husdjur?


- Ja hos föräldrarna har jag en katt och kommer att skaffa en egen liten misse när jag får mer tid.

2006-11-12 @ 17:35:03
Postat av: Joakim

Den där "faktan" om min bror stämmer inte för fem öre.. så snälla ta bort den!!!

2007-03-20 @ 03:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback