Dålig bloggerska

Gud vad jag har varit dålig på det här med bloggandet på sistone... får skärpa mig!

Går fortfarande runt och är skitnervös, har inte hört något från Bryssel ännu... Försökte ringa till kvinnan som hade mailat mig, men hon var inte på kontoret och svarade inte på mobilen... får väl hoppas att hon hör av sig innan jag går under av nervositet!

Annars händer det inte mycket, jag har ju en veckas semester just nu, typ... Min uppsats ska inte opponeras på förrän på torsdag, och jag har inget direkt att göra fram tills dess... ganska skönt faktiskt! Synd bara att jag är typ pank, det är hemskt... Kanske får ta en promenad ner på stan eller nått idag... Ikväll kommer i varje fall Sofie hit från Stockholm och det blir stor utgång på Snärkan! Det ska bli så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback