Formal outfit!

När jag glider runt i maktens korridorer och umgås med diplomater och politiska höjdare så ökar kravet på en något mer formell klädsel... Tyllklänningar och färgglada pumps kommer få ge vika för dräkter och kavajer...

Jag har redan utforskat H&Ms utbud på området, det var något skralt, men jag hittade lite. Jag måste skaffa mig en ny basgarderob helt enkelt, får börja om från scratch!



En svart kostym känns som ett måste, hittade även en kritstrecksrandig i linne. Båda var snygga och klassiska!



Jag antar att skjortor kommer ta över efter alla linnen och toppar som basplagget nummer 1. Jag gillar den rosarandiga, det kanske duger om det är casual friday?



En trench känns som ett måste när man vill vara klassisk och stilig. Lite udda kavajer behöver man ju oxå ha, när man ska vara uppklädd med inte för formell. Jag gillar den rosa korta och den khakigröna. Frågan är bara om det är ok att matcha dem med snygga jeans eller om man ska skaffa sig lite vanliga långbyxor?

En grå kostym känns oxå som ett måste. Herregud vad jag måste shoppa...


Kommentarer
Postat av: Ma

Jag säger bara prisa Gud snart kommer skatteåterbäringen.

2006-06-02 @ 14:04:04
Postat av: Sofia

Ja, den kommer att behövas känner jag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback