Första dan på jobbet!

Vem hade kunnat ana att det skulle vara högsommarvärme så här första dan på jobbet? Inte jag... det kändes lite trist att sitta inne faktiskt, men ändå var det trevligt! Just nu håller vi på med ganska tråkiga uppgifter, matar in en massa objekt i datasystemet och så. Det ska bli roligare sen när vi får ha mer kontakter med hyresgärsterna, hyra ut lägenheter och sånt!

Det blev i varje fall lunch på
Tingsgården, det är ju en riktig höjdare att sitta ute på bryggan i solen och glassa! Jag är extremt glad att jag har Sofia (min kompis) att jobba med, imorrn ska vi nog lägga oss nånstans och sola på lunchen... man måste ju verkligen passa på, man vet aldrig hur länge det håller i sig. Nästa vecka kan det lika gärna vara 10 grader liksom, inget skulle förvåna mig!

44180-427

Jag och Sofia glassar lite på Tingsgården på lunchen, very nice! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guu så mysigt det ser ut, att sitta där!!
Och nu ser jag att du har likadan klänning som jag =)

Postat av: SVAR från hannahsthlm

åhh..vilken mysig bild=)! lycka till på jobbet framöver!

2006-06-14 @ 21:32:35
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Johanna: Ja, det är verkligen jättemysigt där, precis vid vattnet! Klänningen är supernice tycker jag!

Hannah: Tackar så mycket! :)

2006-06-14 @ 22:47:43
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Erlandanastasia

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 10:49:13
URL: http://erlandanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback