Julafton mitt i sommaren!

Efter ÅTTA MÅNADER på de sju världshaven nådde idag mina två lådor med kläder från Australien äntligen mig! Det var verkligen underbart att få gräva upp en massa gamla plagg och jag sprang runt i minst två timmar och provade och testade! Min balklänning hade överlevt nedpackningen över förväntan, och äntligen kommer jag kunna få strutta runt i mina grymma gröna metallic-ballerionor som jag köpte i Sydney! Ska nog fota lite och lägga upp på bloggen!

Jag måste erkänna att en hel del av grejerna känns ganska fel att ta på sig (det är märkligt hur snabbt ens smak kan ändras!!) och några grejer kommer med största sannolikhet att gå raka vägen till Tradera, men en hel del annat var ett kärt återseende. Min mamma förundrades och chockades lite och tycker att jag borde söka hjälpa hos anonyma shopoholics... och vad ska jag säga? Jag kanske bör hålla med, till mitt försvar var mycket inhandlat på rea... :)

Men jag har faktiskt bättrat mig i shoppingsvängen, köper inte lika mycket skräp längre faktiskt! Men det är ju svårt att lära gamla hundar att sitta, men jag försöker verkligen att handla mer hållbara grejer... men ibland kan man ju inte hålla sig när något glittrar och glimmar framför ögonen på en! ;)

Kommentarer
Postat av: Persita

Va kul med massa kläder som kommer efter så lång tid, julafton ju :P

Postat av: micke

Oj. Då kanske jag inte ska ge upp hoppet för mitt från Vietnam hemskickade paket som nu varit borta i lite mer än sju månader... Hoppas allt e bra med dig!

2006-07-01 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback