Kick off

Idag jobbas det bara halvdag här på jobbet, sen bär det av på Kick Off (eller kanske snarare sommaravslutning...). Sofia och jag har smörat in oss så att vi får följa med trots att vi bara är vikarier. Temat är sällskapsresan och jag ska ha en tjusig Ibrahimovic-t-shirt och en gul solhatt!

Mamma är någonslags festfixare här på företaget och jag tror att dagen kan bli riktigt bra... jag är ju även lite delaktig i en del av planerandet! Alla andra går här och tisslar och tasslar och är nyfikna på vad som kommer hända, men jag har poker face och avslöjar ingenting...

Utförlig rapport lämnas imorgon!

Nu måste jag iväg och byta om sen, sen är det visst incheckning... :)

Kommentarer
Postat av: Bindefeldt 2

Synd att du redan har avslöjat arbetsplatsen, annars hade du ju kunnat ta upp kampen med Tingsnotarien.

2006-06-16 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback