Sjukt trött

Man blir verkligen sjukt trött av att jobba... det känns som att jag inte har nått annat liv just nu än att kravla mig upp satans tidigt, jobba hela dan och sen komma hem, stoppa i mig lite föda och gå och lägga mig, för att tidigt nästa morgon börja om med samma procedur... Är det tänkt att mna ska ha det så hela livet? Helt sjukt!
 
Igår däckade jag verkligen klockan åtta, fullt påklädd, med löinser och smink och hela kittet! Jag hade bara tänkt läsa lite och relaxa... Jag, som alltid har tyckt att det där med helger är överskattat, längtar verkligen till helgen, hoppas det blir soligt så att jag kan få lite färg på mitt bleknande lekamen...

Oj, nu måste jag ju springa till jobbet igen, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Persita

Eftersom jag just nu läser Djävulen bär Prada, kan jag inte låta bli att påminnas av henne när du skriver det, låter jobbigt!

Postat av: Sofia

Jag borde kanske läsa den, för att känna lite stöd... :) Är den bra??

2006-07-04 @ 21:45:21
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback