sommarmorgon

Det var alldeles för länge sedan jag kom hem vid halvfyra tiden. Jag har blivit så tråkig på sistone, känner knappt igen mig själv! Nationaldagsfirandet slutade i varje fall med med en massa timmars vinpimpling hemma hos Yassin, vi hann både lyssna igenom tidernas bästa sommarhits och nästan bränna ner hela huset.... Så ska det vara, dessutom bjöds det både på Björn Rosenström, Ronny och Ragge och Markolioo i stereon, sommar med andra ord! :)

Nu ska jag nog koka lite spaghetti, det är det enda hushållet har att erbjuda.... sen zzzova...

Förresten, finns det nått bättre än att gå hem tidigt en sommarmorgon när det är ljust ute och fåglarna har börjat kvittra?? Jag tror faktiskt inte det!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback