Uttråkad

Usch vilken tråkig dag det har varit idag... har inte gjort nått vettigt alls, allt regn gör mig så deprimerad!

Gick iofs ut på en långpromenad, jag känner verkligen hur två veckors lat hemmavistelse har fläskat på mig! Fick dock skoskav eftersom alla mina sköna skor är i Uppsala. När allt kommer omkring så är det ganska mycket av mina tillhörigheter som är i Uppsala, tog bara med mig en liten väska ner hit och jag måste nog bege mig tillbaks inom kort för att fylla upp förråden. Det värsta är att båda 
mina planerade midsommarklänningar oxå är i Uppsala.... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta på mig... :( Iofs vet jag inte vad jag ska göra på midsommar överhuvudtaget så det kanske ger sig...

Denna ständiga midsommarångest är verkligen ett återkommande fenomen. Det är samma sak som den jävla nyårsångesten som kommer varendaste år, man MÅSTE ha nått riktigt kul och speciellt att ta sig för, annars gills det liksom inte... Grrr... Jag vill ha en Pripps Blå midsommar. Nu tack! :) 

Kommentarer
Postat av: Norrländsk midsommar i Övik

Du vet att du alltid är välkommen upp hit (med eller utan klänning...:)!

2006-06-21 @ 20:44:41
Postat av: Saga

Men så bra egentligen att du glömde de två midsommarkandidaterna i Uppsala. Nu har du en superbra ursäkt att köpa en ny outfit till midsommarhelgen!

Postat av: Albineline

Very informative...God Bless

2009-10-05 @ 08:02:59
URL: http://albineline.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback