Klädvård!

Har ägnat hela kvällen åt klädvård, strukit, sorterat, rensat och vikt! Nu ska det bli lite ordning på min garderob hade jag tänkt! Alla kjolar som kom från Australien var helt skynkliga, men nu har det blivit lite stil de dem igen, och jag var tvungen att rensa ut en massa skit som jag aldrig använder men som bara tar plats... det bär dock emot att slänga grejer, ska nog ta hem dem till pappa för slutförvaring istället!

Efter rensingen har jag fått ihop en ny liten önskelista!

* Svarta vardagspumps
* V-ringad cardigan i en neutral färg
* Vårjacka
* Kuvertväska
* Vitt, brett sidendiadem

Hmm.. lite grejer som jag kom på så här på kvällskvisten som skulle förgylla min garderob!

Och så en tyllklänning förstås!!

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..vad duktig du har varit!..Jag skulle oxå behöva sätta igång med min garderob..suck..man får ju inte in nått nytt annars ju..,)!

Postat av: Sophie

Å det måste kännas skönt! Som en fräsch start på våren! Kanske något som man skulle ta efter!?;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-03-23 @ 09:29:52
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sofia

Hannah: Ja, det är jätteskönt att rensa lite med jämna mellanrum, fast vissa saker har jag lite svårt att slänga... =( Men som sagt, man måste ju bereda lite rum åt vårshopping!

Sophie: Det är bara å sätta igång, man kan dessutom stöta på en massa roliga fynd som man glömt bort att man äger!

2006-03-23 @ 11:40:23
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Joanna

Gina tricot har en snygg v-ringad cardigan i massa olika färger :)

2006-03-23 @ 13:01:11
Postat av: Sofia

Jag vet, det är typ en sån jag vill ha! :) Tyvärr så är väl de från Gina i typ 100% akryl och blir noppiga på väg hem från butiken är jag rädd... :(

2006-03-23 @ 13:26:01
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback