Lantluft

Är hemma hos pappa och andas lite lantluft, vilket ju alltid är trevligt! Misstänker dock att jag har urbaniserats så till den grad att jag blivit allergisk mot typ pälsdjur eller nått... Låg och sov med Texas, våran katt, hela natten och när jag vaknade så kliade det i ögonen och halsen... :( Jag hoppas verkligen att det bara var ngt tillfälligt!


Igår var jag hemma hos farmor och åt semla och skvallrade lite. Jag älskar min farmor så jäkla mycket, hon är en så skön person! Vi pratade en massa om smink och hon sa att hon funderade ett tag på att sluta smina sig, hon är ju ändå snart 85 år, men sen bestämde hon sig för att köra på ändå. Hon är stamkund på Kicks och visade upp lite nya produkter, lite Lancome produkter och sånt, hon har ju bättre förråd än vad man har själv! Sen så kollade vi på Oprah, Jennifer Aniston var gäst och farmor tycker väldigt mycket om henne. Hon tror inte att det kommer hålla mellan Angelina och Brad, men hon är rädd att Jennifer är tillsammans med Vince Vaughn bara för att ha nån, även om (citat) "den där Vince är ju snygg, en riktig karl i varje fall om man jämför med den där pitten". Min farmor är bra på att analysera läget!


Idag ska pappa och jag ut på shoppingutflykt, sen ska vi laga våfflor. Glöm inte att det är våffeldagen idag!! Det finns ju till och med fullkornvåfflor och lightgrädde och lågkalorisylt nuförtiden, så man kan klämma ett helt lass utan minsta dåligt samvete!!




Kommentarer
Postat av: Majsan

Go farmor go!

2006-03-25 @ 09:32:30
Postat av: Sara

Ja ursh lantluft är farligt! Betong ska det vara!

2006-03-25 @ 15:52:50
Postat av: Carolina

vilken härlig farmor! hon har bättre koll på skvallret än jag har! ge henne en puss ifrån mig =)

2006-03-25 @ 19:07:51
Postat av: Sofia

Carolina: I will! Hon har stenkoll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback