Lite väskor...

Väskor är något av det bästa jag vet! Man kan inte få för många!

Jag hittade några fina väskor ute på nätet som gärna skulle få bli mina! :) Jag måste erkänna att om det är något som jag faktiskt inte alls behöver just nu så är det fler väskor. Men det är alltid roligt att spana lite!




Perfekt vardagsväska tycker jag!
Snygg brun färg dessutom.
Wedins, 280 kr




En ljusrosa väska borde finnas i varenda människas väskförråd!
Extremt söt, och väldigt vårig!
Friis & Co, 499 kr




Den här får man nog rum med ganska mycket, bra form för kollegieblock!
Och så passar den perfekt till mina stövlar! :)
Wedins, 350 kr




Den här lilla guldiga saken skulle vara en underbar partyväska!
Fyndpris dessutom! Jag tror att man kan ta av axelbandet och hålla den i handen,
vilket är lite mer classy.
H&M 79 kr

Kommentarer
Postat av: anina

HM väskan i guld är supersöt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback