Shoppingproblematik!

Det händer verkligen skumma grejer här i Eskilstuna när man är ute på shoppingstråket. Igår så fyndade jag två fina skålar som kommer passa perfekt som chips- och godisskålar hemma hos mig i Uppsala. Det var dessutom halva priset, så det var ju helt prima! Sagt och gjort, jag slog till på två skålar och skulle pröjsa i kassan med kortet som vanligt.... då blev det nått knas och kassörskan fick upp nått meddelande på sin babs-enhet att hon skulle ta kortet ifrån mig och ringa nått nummer. Allt var oerhört mystiskt, som om jag var ngn bedragare eller så! Jag höll på att skämmas ihjäl...  Tänk om hon skulle tvingas klippa sönder det??!! Jag fick stå där jättelänge och skämmas medan de försökte ringa det där konstiga numret. Jag vet inte vad det var som var fel, men till slut så ordnade det sig och köpet gck igenom... det är väl inte som att man skulle stjäla nåns VISA kort för att sedan slå till på två porslinsskålar värda 32 kronor stycket direkt...

Jag misstänker att jag kanske slog in portkoden istället för VISA-kort koden eller nått sånt...  Jag är ju lite förvirrad ibland, men det är ju inte så lätt, man har ju typ femtioelva pin-koder i huvudet samtidigt ungefär! Shit happens.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback