Busy girl

Jag överlevde domen, och den blev inte lika farlig som befarat... Det blidde mittenalternativet, det vill säga, jag kommer nog få ligga i de närmaste dagarna för att få den klar... Jag får vara glad att det inte blev någon total sågning! Det värsta som finns är ju när man har ansträngt sig en massa som man sen bara får deleta... så blev alltså inte fallet... *pust*

Det lär bli biblan som gäller de närmaste dagarna dock...

Jag fick ett mystiskt telefonsamtal nyss, ett utlandsnummer (kunde ju inte svara inne på biblioteket så jag missade det...)!! Tänk om det var någon schysst ambassad som vill ge mig en praktikplats? :) *hoppas*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hm, jag och Veronika träffade också vi vår handledare idag. Vi fick också en lite mittenbedömning, det mesta var ok. Men en sak var inte ok. Det var dåligt. Vi fick tre alternativ av handledaren, av vilka bara ett i praktiken är genomförbart med en vecka kvar till inlämning. Å vad jag vill bli godkänd, jag längtar så efter school's out, not for summer but for life! Kram

2006-05-18 @ 14:04:14
Postat av: Sofia

Sofie: Det där kommer ni lösa!

Jag kan inte förstå att du är klar nu, du är verkligen vuxen nu Sofie, och det skrämmer mig! :)

Postat av: Tonyjohanne

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2010-04-15 @ 14:16:01
URL: http://tonyjohanne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback