Dagens frisyr!

Jag tror inte att "Dagens frisyr" kommer bli något bestående inslag här på bloggen, men jag kände att jag bara var tvungen att tipsa lite! Idag är jag hemma och (försöker) plugga. Med andra ord, att föna och platta håret skulle kännas extremt onödigt eftersom det bara är i princip jag och dammråttorna som ser frippan ändå. Istället blev det en sådan här liten slarvig 15-sekunders frisyr. Jag tycker att det är jätteskönt att bara slänga upp håret och stoppa dit en klämma, smidigt och lätt. Tyvärr så är det dock ganska jobbigt att få hela kalaset att sitta upp när man har långt hår, det blir för tungt och instabilt helt enkelt.

Igår så gjorde jag dock ett riktigt smart drag på H&M och införskaffade TVÅ stycken svarta klämmor. Med två klämmor kan man typ bestiga Mount Everest och dansa Can Can utan att det rasar. WONDERFUL!

44180-367



Klämmorna blev mina för fyndpriset 14,50 kr stycket, ännu mera WONDERFUL!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Tack för tipset! Perfekt..ska handla en till klämma imorrn..ingen tvekan. I övrigt vill jag säga att jag tycker din blogg är underhållande och bra. Jag bloggar inte själv och har egentligen inte roats av att läsa andras bloggar, men just din har jag lite svårt att lämna. Mkt bra med bilder, det livar upp och så skriver du kort, koncist och fyndigt. Anledningen till att jag hamnade på din blogg från början var att jag googlade på namnet Tosca Blu. Har hittat en ursnygg handväska...och ville surfa på märkesnamnet.... Yeah yeah...kanske inte så intressant. ;) GOTT NYTT på dig! Ciao! /Maria (30- åring sittandes i Stockholm :) )

2006-12-29 @ 23:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback