Experiment

Jag gjorde en djupdykning i sminkväskan och hittade min "Hollywood Pout", en slags läppglans som luktar typ tigerbalsam och innehåller chili och en massa galna ingredienser som ska få läpparna att svälla upp och bli sexiga och oemotståndliga! Jag vet inte varför jag handlar på mig såna här skumma grejer, men jag var ju i varje fall tvungen att göra ett experiment och se om den utlovade effekten verkligen infaller... Döm själva!

 
FÖRE                           EFTER

En sak är säker, det svider som satan!! Men vill man vara fin... blä, jag går nog och tvättar bort skiten nu! Jag tror faktiskt att man kan uppnå typ samma effekt med dubbla lager vanligt läppglans om jag ska vara ärlig, plus att man slipper smärtan!


Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

ha ha..jag vet vad du menar! Vissa "Putgloss" är såå äckliga att använda..Tycker du ser lika fin ut på före bilden=)! Hoppas du har en bra kväll! kram

Postat av: Julia

Make up store har ett någon slags "Volumizer". Smakar sjukt äckligt och jag märkte ingen skillnad.

2006-05-07 @ 11:03:30
URL: http://missharn.blogs.se
Postat av: Sofia

Hannah: Tack! Finns det några putgloss som inte är äckliga? Let me know! :)

Julia: Jag tror verkligen att det mesta sånt där är bara lur... Ändå går man på det gång efter gång, det är dte som är det värsta! :)

2006-05-07 @ 18:09:02
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: vicki

Lip fusion är ett av de lip plumpers som verkligen fungerar och det finns jättebilligt att köpa på www.e-kosmetik.se!

2007-10-28 @ 17:54:55
URL: http://e-kosmetik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback