Ganska duktig

För andra dagen i rad har jag gått upp klockan sex och varit ute och promenerat en timme innan frukost, det är ju så fantastiskt att jag knappt kan tro att det är sant! Att JAG kan vara så duktig!!?

Jag måste bara tipsa om den här lilla ritualen, morgonen är verkligen bästa tiden, särskilt så här på försommaren! Dessutom är det ju nästan alltid soligt på morgonen, jag vet inte varför... Jag brukar gå ut i skogen och på landsbygden där hästarna precis har vaknat till och allt är så fridfullt, knappt en människa ute. Imorgon ska jag ta med mig kameran så att ni får se hur fint det är!

Kommentarer
Postat av: Carolina Brucan

by the way, har du hört den här? http://www.skylinemixtapes.com/Paris%20Hilton%20-%20Fightin%20Over%20Me%20feat%20Jadakiss.mp3 hihi

2006-05-16 @ 09:55:39
Postat av: Sofia

En riktig hit vill jag lova! :)

Postat av: Henninggunn

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-02-25 @ 10:24:34
URL: http://henninggunn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback