Grattis Yvonne!

44180-411

Idag har Yvonne namnsdag, och den största Yvonne av dem alla är ju självklart Eskilstunas stolthet Yvonne Ryding. En väldigt rolig sak är att jag faktiskt har Yvonnes mobilnummer på mobilen. Det är sant! Jag har tagit över min mammas gamla telefon och av någon anledning har min mamma haft business med Miss Universum, som numera åter är Eskilstunabo och numret ligger därför kvar där. Jag tänkte faktiskt att jag skulle ta och skicka iväg ett sms och gratulera Yvonne på namnsdagen, men jag ångrade mig. Jag vill ju inte skrämma henne. Jag framför mina gratulationer här på bloggen istället! Grattis Yvonne!

Kommentarer
Postat av: Carolina

haha min pappa är helt KÄR i yvonne ryding, han tycker att hon typ är den vackraste kvinnan i världen....! puss

2006-05-29 @ 23:24:05
Postat av: från hannahsthlm

ha ha..kanske var lika bra att avstå från det där sms:et..men tanken var ju gullig=)!

Postat av: Yvonne

Jag ber att få tacka allra mjukast, min familj hade glömt det. Så det är en ära att bli ihågkommen på det här sättet.
PS. SMS hade funkat också men ibland får jag SMS som jag inte vet vem det är ifrån, så det här var bättre.Behåll nummret för dig själv, Kramar från Yvonne

2006-05-30 @ 11:56:49
Postat av: Sofie

Ha ha!

2006-05-30 @ 12:06:24
Postat av: Persita

Släng iväg ett sms, det kan ju inte skada! =)

2006-05-30 @ 18:06:30
URL: http://persita.blogg.se
Postat av: Sofia

Carolina: Din pappa har varit kär i Yvonne länge va? :)

Hannah: ja, man kan ju inte bara skicka sms till människor man inte känner utan att uppfattas som en stalker... :)

Yvonne: Det var så lite, hoppas att du hade en bra namnsdag. Numret är i tryggt förvar, var inte orolig!

2006-05-30 @ 18:36:12
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Emilee

Helt galet vacker! Både då och nu :)

2006-05-30 @ 21:55:58
URL: http://www.emilee.blogg.se
Postat av: Carolina

ja, herregud.... sen hon vann miss universum tror jag ;)

2006-05-31 @ 19:20:05
Postat av: Spaces

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-11-09 @ 13:26:33
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback