Sofia vs. Veckorevyn

Nu har mailat Veckorevyn och klagat på den usla premien... En av tjejerna som jag jobbar med hade oxå fått filmen igår och var lika sur och arg som jag, hon hade mailat och klagat och jag vill ju inte vara sämre!

Ni vet hur det brukar stå i såna där erbjudanden om hur mycket man tjänar/sparar på just det erbjudandet? Jag kan ju meddela att filmen "Maid in Manhattan, kärleken checkar in" kostar exakt 59 riksdaler på cdon.com, och i erbjudandet stod det ju att de andra produkternas värde skulle vara sammanlagt typ 300 kronor, så de kan ju inte komma och säga att "Maid in Manhattan" var en likvärdig produkt heller liksom... det här ska bli spännande!

Ni får följa utvecklingen och dramatiken här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Sara

hej!
jag följer med spänning din drabbning med Veckorevyn!

2006-05-16 @ 13:43:17
Postat av: Sofia

Gaaah, störande! Så får man inte göra, skäll duktig på dem! :)

Postat av: G

En sak är säker: Man TJÄNAR väldigt sällan något! Ge dig nu inte!

2006-05-16 @ 15:01:43
Postat av: SandieSandra

Stå på dig!!!

2006-05-16 @ 15:53:49
URL: http://sandiesandra.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Sara: Jag lovar att rapportera!

Sofia: Inget skäll hittils, bara trevligt påpekade att de måste ge mig en annan premie, får skälla om inte det funkar! :)

G: Nej, men man kan ju använda det begreppet för sitt samvetes skull... ibland! :)

SandieSandra: Tack Tack, I will!!

2006-05-16 @ 19:03:53
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Gustavlotta

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-10-09 @ 14:21:02
URL: http://gustavlotta.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback