Tiotusen tyska bögar och jag

Någon borde verkligen beslagta min nätverkskabel och inte återlämna den förrän min uppsats är klar!! Jag lägger helt klart ner mer tid på att slösurfa på bloggar och kolla mailen femtioelva gånger än vad jag gör på min kära (not) uppsats.

Jag måste producera typ tio sidor text tills imorrn, då ska jag nämligen maila in "råversionen" till min handledare... Undrar verkligen hur det blir med den saken, just nu så känns sängen mer lockande... gäzzzp...

Min uppsats går förresten under arbetsnamnet "Tiotusen tyska bögar", undrar om jag borde ändra det innan jag skickar iväg den... Jag tycker att det var fyndigt! :)

Kommentarer
Postat av: Karolina på Glamourbloggen

Nej nej Sofia, du får inte blogga och och kolla mail när du ska skriva uppsats! Dumt att slösa värdefull pluggtid på meningslösa saker! Hej och hå kämpa på... säger Karro (som grejar med bloggen 100 gånger om dagen i tentatider) ;)

Postat av: Sofia

Karolina: Jag vet... jag är så dålig! Det här bloggandet blir liksom som ett beroende, det är livsfarligt... Hoppas att du får nån tid över till ditt egna tentaplugg, trots allt bloggande! :)

2006-05-17 @ 07:57:26
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback