Today

Blogg.se går mig på nerverna, det går typ inte att skriva inlägg längre... rätt så störigt!

Nu ska jag i varje fall iväg och skriva uppsats igen, business as usual! Handledarträff är oxå inbokad, hoppas att jag går därifrån med lite bra ideer och mycket inspiration, det kan behövas!

Gårdagens Uppsala-tour med min australiske lärare gick bra, det blev ett fasligt vandrande, domkyrkan, universitetshuset, Gustaveanum, slottet, Carolina och Botaniska trädgården..! Han var dock väldigt nöjd och tyckte jättemycket om Uppsala och köpte en massa vykort. Mission accomplished!

Nä, biblioteket väntar, är redan sen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Markusjeanette

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback